
Reklamacje i zwroty w sklepie Ogrodolandia
W przypadku otrzymania wadliwych lub innych niż zamówione produktów, prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas drogą mailową na adres: [email protected]. Jeżeli produkty okażą się w istocie wadliwe lub inne niż zamówione, przygotujemy darmową metodę zwrotu towaru do siedziby naszej firmy i wymienimy produkt na nowy lub zwrócimy koszty zamówienia. Dokumentem sprzedaży towaru i jednocześnie dowodem zakupu niezbędnym do rozpatrzenia ewentualnych reklamacji jest paragon fiskalny lub faktura VAT.
Czas rozpatrywania reklamacji oraz wymiany towaru wynosi od 7-21 dni.
Formularz odstąpienia od umowy (pdf.)
Odstąpienie od umowy
- Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy zakupu towaru w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Po upływie 14 dni, licząc od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy, lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa, weszła w posiadanie rzeczy, termin do odstąpienia od umowy wygasa.
- Aby móc skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas: Haiku Studio Michał Pliszka (właściciel sklepu Ogrodolandia.pl), ul. Mickiewicza 35/7, 89-600 Chojnice, NIP: 7642076391, tel. 602 790 598, e-mail: [email protected] o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia w formie pisemnej. Oświadczenie to musi zawierać Państwa dane adresowe, dane osoby, która dokonała zamówienia, numer zamówienia lub nazwę towaru, numer konta bankowego lub adres na jaki ma zostać zwrócona kwota.
- Oświadczenie może zostać wysłane pocztą tradycyjną (listem poleconym za potwierdzeniem odbioru) na adres: Haiku Studio Michał Pliszka, ul. Mickiewicza 35/7, 89-600 Chojnice lub pocztą elektroniczną na adres: [email protected] - jeśli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy w formie zwrotnej wiadomości e-mail na Państwa adres e-mail, z którego zostało wysłane oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
- Aby zachować termin odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy, zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
- Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba, że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Jeśli rzecz, której dotyczy odstąpienie od umowy, została przez nas wysłana do Państwa kurierem, prosimy o jej odesłanie lub przekazanie na adres: Ogrodolandia, ul. Dębowa 32, 89-606 Chojniczki, tel. 602 790 598 (Natalia Jurek-Pliszka), niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośredni koszt zwrotu rzeczy.
- Jeśli rzecz, której dotyczy odstąpienie od umowy, ze względu na swój gabaryt, była do Państwa przywieziona naszym transportem lub transportem producenta, dokonamy odbioru w ten sam sposób. Będą Państwo musieli ponieść bezpośredni koszt zwrotu rzeczy. Wysokość tych kosztów szacowana jest na kwotę: 1 zł/km w obie strony z adresu: ul. Dębowa 32, 89-606 Chojniczki.
- Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy, wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
