Masz pytania? Zadzwoń 602 790 598
Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania obsłudze sklepu Ogrodolandia

Realizacja zamówienia

  1. Ile wynosi czas realizacji zamówienia?
    Czas realizacji zamówienia jest inny dla różnych produktów. Zależy on głównie od tego czy towar jest magazynowany i dostępny "od zaraz" czy jest dostępny w ciągu 14 dni, jako towar importowany. Dla produktów realizowanych "pod zamówienie" czas realizacji wynosi zawsze od 14 do 21 dni. Czas realizacji zamówienia jest podawany przy każdym produkcie jako "czas wysyłki".
  2. Czy będę informowany/a o stanie realizacji zamówienia?
    Każdorazowo informujemy Klientów o czasie realizacji zamówienia i planowanym terminie dostawy. Przed planowanym terminem dostawy, kontaktujemy się telefonicznie lub mailowo, aby powiadomić o dniu dostawy. Stan realizacji zamówienia przebiega w trzech etapach: przyjęcie zamówienia, przygotowanie zamówienia, wysłanie zamówienia. Czas przebiegu tych trzech etapów jest inny dla każdego produktu.

Dostawa

  1. Jakie są dostępne formy dostawy?
    Dostępne formy dostawy są określone po przeniesieniu produktu do "koszyka". Opcje dostawy są inne dla różnych produktów i zależą one od gabarytu towaru. Dostępne formy dostawy to: kurier lub transport sklepu.
  2. Czy mogę wybrać sposób dostawy?
    Sposób dostawy jest już określony dla każdego produktu. Można jedynie zmienić dostawę na odbiór osobisty.
  3. Jaki jest koszt dostawy?
    Koszt dostawy jest określony po przeniesieniu produktu "do koszyka". Przeniesienie produktu do koszyka nie jest jeszcze jednoznaczne z jego zamówieniem, można więc sprawdzić w ten sposób koszt dostawy. Jeśli towar jest wysyłany kurierem, inny jest koszt przesyłki "za pobraniem" i inny dla płatności "przelewem". Dla zakupów wieloproduktowych, obowiązującym kosztem dostawy jest najwyższy z kosztów. Jeśli dostawa produktu wielkogabarytowego odbywa się transportem sklepu, koszt dostawy jest ustalany indywidualnie. Dla niektórych produktów dostawa jest darmowa.
  4. Czy mogę być pewny/a bezpieczeństwa dostawy?
    Towar wysyłany jest każdorazowo zabezpieczany i odpowiednio pakowany tak, aby uniknąć ewentualnych uszkodzeń. Zaleca się sprawdzenie towaru dostarczanego kurierem przy jego odbiorze. W razie uszkodzeń towaru należy poprosić kuriera o spisanie protokołu szkody. Jeśli towar dostarczany jest transportem sklepu, wszelkie usterki lub uszczerbki na produkcie można zgłosić kierowcy lub telefonicznie lub mailowo bezpośrednio do sklepu.
  5. Czy możliwa jest dostawa w weekend lub wybrany dzień tygodnia?
    Dostawa w weekend lub wybrany dzień tygodnia jest możliwa jedynie dla transportu sklepu, jeśli taki termin będzie możliwy do zrealizowania. Dostawy kurierskie realizowane są w dni powszednie, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy kuriera.

Reklamacje i zwroty

  1. Czy i jak mogę reklamować zakupiony produkt?
    W przypadku otrzymania wadliwych lub innych niż zamówione produktów, prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas drogą mailową na adres: [email protected]. Jeżeli produkty okażą się w istocie wadliwe lub inne niż zamówione, przygotujemy darmową metodę zwrotu towaru do siedziby naszej firmy i wymienimy produkt na nowy lub zwrócimy koszty zamówienia. Dokumentem sprzedaży towaru i jednocześnie dowodem zakupu niezbędnym do rozpatrzenia ewentualnych reklamacji jest paragon fiskalny lub faktura VAT. Czas rozpatrywania reklamacji oraz wymiany towaru wynosi od 7-21 dni. Więcej informacji na temat reklamacji i zwrotów, znajdą Państwo w dziale: Reklamacje i zwroty.
  2. Kiedy mogę reklamować zakupiony produkt?
    Reklamacja produktu jest możliwa w wyniku uwidocznienia się wad produktu w czasie jego użytkowania czy wykrycia wad konstrukcyjnych i produkcyjnych.
  3. Ile wynosi rozpatrzenie reklamacji?
    Czas rozpatrywania reklamacji oraz wymiany towaru wynosi od 7-21 dni.
  4. Czy w razie reklamacji otrzymam nowy produkt czy naprawiony?
    Zależy to od tego, w jakim stanie był reklamowany produkt w chwili oddania go do reklamacji. Jeśli wady są niewielkie i uda się je naprawić, lub wymagają one jedynie wymiany jakiejś części, to są one naprawiane lub wymieniane w tym samy produkcie. Jeśli produktu nie da się naprawić czy przywrócić do stanu właściwego, zwracany jest produkt nowy.
  5. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny?
    Tak, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), Klient będący konsumentem może w formie pisemnej odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy. Zwrot towaru bez podania przyczyny nie dotyczy jednak produktów wykonanych pod wymiar, czy na indywidualne zamówienie. Więcej informacji na ten temat, znajdą Państwo w dziale: Reklamacje i zwroty.

Gwarancja

  1. Ile wynosi gwarancja na zakupiony produkt?
    Gwarancja na wszystkie produkty wynosi 24 miesiące, z wyjątkiem poduszek, gdzie gwarancja wynosi 12 miesięcy.
  2. Czego dotyczy gwarancja?
    Gwarancja obejmuje wady wynikłe w czasie użytkowania produktu, wady konstrukcyjne i produkcyjne. Gwarancja nie obejmuje niewłaściwego korzystania z produktu, uszkodzeń mechanicznych (wynikłych z uderzenia, zgniecenia czy innych fizycznych ingerencji), a także zmian w produkcie związanych z upływem czasu (jak blaknięcie koloru w produktach drewnianych itp.)

Płatności

  1. Czy mogę być pewny/a, że płacąc przelewem na pewno otrzymam zamówienie?
    Tak. Już po złożeniu zamówienia są Państwo informowani o planowanym terminie dostawy lub realizacji zamówienia.
  2. Czy mogę zapłacić przy odbiorze?
    Tak, możliwy jest wybór płatności przy odbiorze towaru.
  3. Czy mogę skorzystać z bezpiecznych płatności?
    Tak, oferujemy bezpieczeństwo transakcji poprzez system szybkich płatności: BlueMedia
  4. Czy mogę zapłacić kartą kredytową?
    Tak, ale nie przy odbiorze towaru. Płatność kartą można wybrać jako jedną z metod płatności w sklepie internetowym.
  5. Czy mogę zakupić towar na raty?
    Tak, oferujemy raty mBank.

Produkt na zamówienie

  1. Czy mogę zamówić produkt pod wymiar?
    Niektóre produkty można zamówić pod wymiar. Informacja o tym znajduje się w opisie produktu. Produkcja na wymiar dotyczy głównie budowli ogrodowych, takich jak: wiaty, domki, garaże. Na wymiar mogą być również wykonane donice, przede wszystkim donice drewniane i technorattanowe.
  2. Czy mogę zamówić produkt w dowolnym kolorze?
    Dostępna kolorystyka produktu jest określona w jego opisie. Wybór koloru dotyczy głównie towarów wykonanych z drewna. Szeroka barwa kolorów z palety RAL dostępna jest dla kompletów aluminiowych typu Manhattan oraz donic kolorowych.

Inne

  1. Czy mogę gdzieś zobaczyć prezentowane w sklepie produkty?
    Obecnie nie mamy punktu wystawowego, ale dbamy o to, aby zdjęcia produktów na naszym sklepie internetowym były jak najwyższej jakości i prezentowały możliwie najwięcej szczegółów. Przy niektórych produktach, znajdują się również filmy video z prezentacją produktu.
  2. Czy wszystkie meble są fabrycznie nowe?
    Wszystkie produkty są fabrycznie nowe lub produkowane pod zamówienie. Jeśli produkt jest powystawowy lub uszkodzony, informacja o tym znajduje się w jego opisie.
  3. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
    Preferujemy składanie zamówień poprzez koszyk zamówień na stronie internetowej. Koszyk dostępny jest przy każdym produkcie. Aby złożyć zamówienie, nie trzeba się rejestrować na sklepie. Wystarczy jedynie przy zamówieniu wpisać wszystkie wymagane w formularzu dane. Państwa dane nie są udostępniane innym podmiotom i służą jedynie do realizacji zamówienia. Można również złożyć zamówienie drogą elektroniczną, wysyłając zamówienie lub zapytanie na adres [email protected].
Zaloguj się
Submit
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Infolinia 000 000 000
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium