Infolinia 602 790 598
Jak kupować

Warunki sprzedaży sklepu Ogrodolandia:

  1. Sposób i termin zapłaty.

    Podczas składania zamówienia wybiera się sposób płatności:

    • płatność przy odbiorze
    • płatność przelewem z 14 dniowym terminem płatności. Zamówienie będzie realizowane od dnia otrzymania przelewu.

    Dane do przelewu:

    HAIKU STUDIO Michał Pliszka (właściciel sklepu Ogrodolandia.pl)
    ul. Mickiewicza 35/7
    89-600 Chojnice

    bank Pekao: 16 1240 5820 1111 0011 2234 9354

  2. Koszty i sposoby dostawy:

    Koszt dostawy dla przesyłek drobnicowych (do 31,5 kg) jest obliczany przy składaniu zamówienia. Jeśli składający zamówienie nie akceptuje podanej ceny wysyłki, może zrezygnować ze składania zamówienia.

    Produkty do 31,5 kg wysyłane są firmą kurierską.

    Dla przesyłek powyżej 31,5 kg koszty transportu wyceniane są w zależności od gabarytu produktu. Część produktów ponad gabarytowych jest wysyłanych transportem sklepu, część firmą transportową lub transportem własnym producenta. Klient jest każdorazowo informowany o terminie doręczenia oraz koszcie dostawy produktu ponad gabarytowego.

    Jeśli Klient nie akceptuje kosztu dostawy, może zrezygnować ze składania zamówienia.

    Towary, dla których koszt dostawy jest bezpłatny, mają taką informację w opisie produktu.

    Koszty dostawy za granicę ustalane są indywidualnie.

  3. Czas dostawy:

    Termin dostawy jest indywidualny dla każdego produktu i jest opisany na stronie pojedynczego produktu. Zależy on od tego, czy produkt dostępny jest „od ręki” czy jest wykonywany na zamówienie.

  4. Rozpatrywanie reklamacji:

    W przypadku otrzymania wadliwych lub innych niż zamówione produktów, prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas drogą mailową na adres: kontakt@ogrodolandia.pl. Jeżeli produkty okażą się w istocie wadliwe lub inne niż zamówione, przygotujemy darmową metodę zwrotu towaru do siedziby naszej firmy i wymienimy produkt na nowy lub zwrócimy koszty zamówienia. Dokumentem sprzedaży towaru i jednocześnie dowodem zakupu niezbędnym do rozpatrzenia ewentualnych reklamacji jest paragon fiskalny lub faktura VAT.

  5. Warunki odstąpienia od umowy:

    Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy zakupu towaru w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

    Po upływie 14 dni, licząc od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy, lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa, weszła w posiadanie rzeczy, termin do odstąpienia od umowy wygasa.

    Aby móc skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas: Haiku Studio Michał Pliszka (właściciel sklepu Ogrodolandia.pl), ul. Mickiewicza 35/7, 89-600 Chojnice, NIP: 7642076391, tel. 602 790 598, e-mail: kontakt@ogrodolandia.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia w formie pisemnej. Oświadczenie to musi zawierać Państwa dane adresowe, dane osoby, która dokonała zamówienia, numer zamówienia lub nazwę towaru, numer konta bankowego lub adres na jaki ma zostać zwrócona kwota. Można skorzystać z Wzoru odstąpienia od umowy zawartej na odległość, dostępnego na naszej stronie internetowej (do pobrania poniżej Warunków sprzedaży).

    Oświadczenie może zostać wysłane pocztą tradycyjną (listem poleconym za potwierdzeniem odbioru) na adres:
    Haiku Studio Michał Pliszka
    ul. Mickiewicza 35/7
    89-600 Chojnice

    lub pocztą elektroniczną na adres: kontakt@ogrodolandia.pl - jeśli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy w formie zwrotnej wiadomości e-mail na Państwa adres e-mail, z którego zostało wysłane oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

    Aby zachować termin odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

    W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy, zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

    Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba, że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

    Jeśli rzecz, której dotyczy odstąpienie od umowy, została przez nas wysłana do Państwa kurierem, prosimy o jej odesłanie lub przekazanie na nasz adres, tj.: Haiku Studio Michał Pliszka, ul. Mickiewicza 35/7, 89-600 Chojnice, tel. 602 790 598 (Natalia Jurek-Pliszka), niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośredni koszt zwrotu rzeczy.

    Jeśli rzecz, której dotyczy odstąpienie od umowy, ze względu na swój gabaryt, była do Państwa przywieziona naszym transportem lub transportem producenta, dokonamy odbioru w ten sam sposób. Będą Państwo musieli ponieść bezpośredni koszt zwrotu rzeczy. Wysokość tych kosztów szacowana jest na kwotę: 1 zł/km - licząc w jedną i drugą stronę z adresu firmy: ul. Mickiewicza 35/7, 89-600 Chojnice.

    Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy, wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

    Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

  6. Produkty:

    Wszystkie produkty są fabrycznie nowe lub przygotowywane pod zamówienie Klienta. Jeśli produkty noszą widoczne wady lub są towarem poekspozycyjnym z salonów, informacja o takim stanie znajduje się na stronie produktu, który ma również obniżoną cenę.

  7. Gwarancja:

    Wszystkie produkty są objęte 2 letnią gwarancją, jeśli na stronie produktu nie istnieje inna informacja o długości gwarancji. Na akcesoria ogrodowe, takie jak: poduszki i pokrowce, gwarancja wynosi 12 miesięcy.

Formularz odstąpienia od umowy (pdf.)

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Infolinia 000 000 000
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium